אגודת מעצבי הפנים בישראל

בחירת מעצב פנים

 

באגודה חברים מעצבים מקצועיים בעלי תואר ראשון בעיצוב פנים B.Design  תואר באדריכלות B.Arch  והנדסאי אדריכלות ועיצוב בעלי תעודה של מה"ט.

 

עיצוב פנים הוא תחום העוסק בתכנון ועיצוב פנים של החללים הסובבים את האדם בחייו: מגורים, לימודים, עבודה, מרחבי השירותים והצריכה להם הוא נזקק, מרחבי הפנאי בו הוא מבלה ועוד.


תכנון ועיצוב נכון של החלל המשלב באופן מיטבי בין פונקציונליות ואסתטיקה משפיעים באופן ניכר על איכות חייו ותפקודו של האדם באותו מרחב. לפיכך, בחירת מעצב מקצועי בעל השכלה וידע נרחב ומעמיק היא מאד משמעותית להצלחת התהליך.


מעצב מקצועי אחראי על דיאלוג פורה בינו לבין הלקוחות, שיביא להכרת הצרכים שלהם, הגדרתם והתאמת החללים באופן מושלם לדרישותיהם תוך התחשבות בתנאי המבנה.


כל פרויקט של תכנון ועיצוב בין אם זו דירת מגורים, חללים מסחריים, מבני ציבור ואחרים, מצריך כיום ידע ברמה גבוהה בתחום מאד מתוחכם המתפתח ומתחדש בקצב מהיר. יש צורך מתמיד בלימוד והבנה של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, הכרת חומרים שונים, שימושים חדשים ושילובים נכונים.


בארבע שנות לימוד באקדמיה, רוכש המעצב ידע מעמיק בעקרונות התכנון, סגנונות עיצוב, הבנת מערכות המבנה, חידושים טכנולוגיים בתחומי הבניה והעיצוב, הנדסת אנוש, הנגשה ועוד. מעצב שרכש ידע וכלים יוכל לגבש תפיסה רעיונית – תכנונית ולהביא אותה לידי ביצוע מושלם לשביעות רצון הלקוחות.


בחירת מעצב פנים מקצועי הוא נדבך חשוב ורציני בהצלחת הפרויקט. היא תאפשר ללקוח קבלת מגוון אופציות תכנוניות, הבנת הפתרונות והכוונה לבחירה המיטבית ביניהן. בחירה נכונה תמנע טעויות תכנוניות ועיצוביות וההתמודדות של הלקוח לאורך כל התהליך תהיה קלה ובטוחה יותר ותביא אותו לידי סיום מוצלח של הפרויקט ללא תקלות ועם הרבה הנאה וסיפוק.

 

 

למוסדות לימוד לחצו כאן

 

 

בחירת מעצב פנים

 

 

 

אגודת מעצבי הפנים בישראל

 

IID אגודת מעצבי הפנים בישראל- אקדמאים בעיצוב והנדסאים רשומים
IID-Israeli Association of Interior Designers- Academic Graduates and Practical Engineers 

facebook ת.ד. דואר 3228 הרצליה, 4613102  |  טל': 03-7510480  |  פקס: 072-2202233  |  info@iid.org.il  |  אודות הנגישות

כל הזכויות שמורות ל'אגודת מעצבי הפנים בישראל- אקדמאים בעיצוב והנדסאים רשומים' ולחבריה. אין להעתיק, לצלם, לשכפל, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך שהיא (מכנית, אופטית, אלקטרונית או אחרת) תמונות המופיעות באתר וכל חומר המופיע באתר במלואם או בחלקם ללא אישור מפורש ובכתב של אגודת מעצבי הפנים בישראל.
* אין האגודה אחראית על תוכן העמוד האישי והוא באחריותו הבלעדית של המעצב, חבר האגודה.

בניית אתרים