אגודת מעצבי הפנים בישראל

יעקבס - יניב אדריכלים

 

מוטו המשרד

לבנות רק את מה שצריך, בהתאם לצרכי הלקוח. איזון בין אדריכלות מרגשת ומשמעותית לבין קנה מידה וחמרים המכבדים את הסביבה הבנויה והטבעית תוך שימוש אופטימלי באור יום ואקלים. לכל פרויקט סיפור ומהות רעיונית.

 

תאור כללי

יעקבס-יניב אדריכלים הוא משרד אדריכלות ועיצוב פנים הפועל משנת 2004. הבעלים, תמר יעקבס ואושרי יניב, בוגרי ביה"ס לאדריכלות Architectural Association בלונדון. המשרד עוסק בתכנון ובעיצוב מבני מסחר, בתים פרטיים, ומבני ציבור. במשך השנים המשרד זוכה במגוון תחרויות ועבודתנו מוצגת במגוון במות בארץ ובעולם. במשרדנו צוות מנוסה ונלהב של אדריכלים ומעצבי פנים

 

 

התמחות

התמחות

מגורים, מסחרי, ציבורי, משרדים, אולמות תצוגה, בתים פרטיים, דירות בבניה רוויה, חנויות, לובי, מבני חינוך (גנים/בתי ספר), מועדונים / ברים, מכוני כושר, מסעדות / בתי קפה, משרדים, מתחמי עבודה שיתופיים.

 

כתובת המשרד

כתובת המשרד

גלגלי הפלדה 7 הרצליה

 

אזורי פעילות

אזורי פעילות

בכל הארץ.  

 

 

 

אגודת מעצבי הפנים בישראל

 

IID אגודת מעצבי הפנים בישראל- אקדמאים בעיצוב והנדסאים רשומים
IID-Israeli Association of Interior Designers- Academic Graduates and Practical Engineers 

facebook ת.ד. דואר 3228 הרצליה, 4613102  |  טל': 03-7510480  |  פקס: 072-2202233  |  info@iid.org.il  |  אודות הנגישות

כל הזכויות שמורות ל'אגודת מעצבי הפנים בישראל- אקדמאים בעיצוב והנדסאים רשומים' ולחבריה. אין להעתיק, לצלם, לשכפל, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך שהיא (מכנית, אופטית, אלקטרונית או אחרת) תמונות המופיעות באתר וכל חומר המופיע באתר במלואם או בחלקם ללא אישור מפורש ובכתב של אגודת מעצבי הפנים בישראל.
* אין האגודה אחראית על תוכן העמוד האישי והוא באחריותו הבלעדית של המעצב, חבר האגודה.

בניית אתרים